Vragen? Bel +31(0)6 547 68446

Welkom in onze online winkel

Aangesloten bij Webshop Keurmerk

Klanten Service

Klanten Service

Hieronder zetten wij de belangrijkste punten voor onze klanten nog even op een rij.

Betaal ik verzendkosten?

Voor bestellingen vanaf € 200,- betaald u geen verzendkosten. Voor alles onder de € 200,- euro kunt u kiezen uit Brievenbus- of Pakketpost. Brievenbuspost kost € 1,95 en voor Pakketpost (met handtekening voor ontvangst) wordt er € 5,- euro verzend- en verpakkingskosten in rekening gebracht.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, wij hebben een showroom in Abbenes waar we voornamelijk verlichting verkopen met Swarovski onderdelen. Vanuit hier worden ook de bestelling voor Strass Online verwerkt. Het is mogelijk om uw bestelling, op afspraak, hier op te halen.
Wat is de levertijd?

Wij houden zelf wel wat voorraad, maar bestellen meestal direct bij Swarovski als uw bestelling binnen komt. Soms levert Swarovski de volgende dag al, waarna wij uw bestelling doorsturen. Wij houden echter maximaal 5 werkdagen aan en zullen u informeren als dit niet gehaald gaat worden. Wij pakken de bestelling pas verder op als uw betaling ontvangen is. Een betaling door vooruit betalen kan daarom extra levertijd opleveren.
Ik bestel niet graag op internet, kan ik jullie vertrouwen?

Het is voor welwillende webwinkeliers altijd moeilijk om de klanten te overtuigen van zijn betrouwbaarheid. Wij onze klanten graag laten weten dat ze ons altijd mogen bellen, mailen of ze kunnen eventueel langs komen. U kunt ons vinden in Abbenes waar wij onze voorraad hebben bij onze partner, de firma Louis Lx BV. Tevens zijn wij sinds kort lid van Webshop Keurmerk om zo onze klanten te laten zien dat we alles netjes en volgens de regels op zullen lossen.
Wat gebeurt er met mijn mail en adres gegevens?

Wij zullen deze gegevens vertrouwelijk behandelen en nooit aan derden geven. Uw adres gegevens worden alleen gebruikt om de bestellingen op de juiste plaats te krijgen en uw e-mail adres alleen voor correspedentie over uw bestelling. Het kan voorkomen dat wij u via de e-mail op de hoogte houden van speciale kortingen of nieuwe producten van Swarovski. Natuurlijk kunt u dit altijd annuleren.
Ik heb een bedrijf, kan ik ook een BTW factuur krijgen?

Dat is natuurlijk geen enkel probleem. Vermeld dit even bij de bestelling, dan zorgen wij er voor dat de factuur via de mail naar u verstuurd wordt.
Klachtenafhandeling

Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan horen wij die graag van u. Wij zullen uw klacht in alle redelijkheid en naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Stuurt u ons a.u.b. bij voorkeur een mail naar; info@kristalspecialist.nl met een duidelijke omschrijving van uw klacht. U kunt dan van ons binnen 1 à 2 werkdagen een reactie verwachten. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Geschillen kunnen worden voorgelegd aan de Geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.